Malam jadi pelik bila kau tidur, kau termimpikan ex-ex kau.

Dalam minggu ni je dah 3 kali aku mimpi ex aku. 3 kali tu orang lain-lain. Apa maksud dia eh? Rindu? Rasanya tak. Tapi bila terjaga dari mimpi tu je memang automatic akan rindu orang yang aku mimpi tu tapi sekejap jelah. Dalam setengah jam dah tak rindu balik dah :P 

OK LUPAKAN !

Apa yang penting, *tukar mood dari confused ke happy* my brother will be getting married next Friday !!!!! Am I the only one who gets excited ?! Abang aku relax je boleh cool lagi hahaha. Tapi siapa yang tahu hati dia kan? haha. Hope sis-to-be aku tu boleh jaga abang aku elok-elok & kena faham yang aku memang rapat dengan abang aku so kalau aku nak terjah rumah korang, kau kena siap sedia kemas bilik & hidangkan makanan yang sedap-sedap untuk aku sebab abang aku tahu aku akan mengata kau kalau tak buat benda tu semua . hahahaha *gelak jahat*

OK OK CUKUP DAH MENGARUT. HAHAHA !
Copyright © 2012 Natasha Maszalan . All rights reserved.